Sensory Couple Dizisi Replikleri

Yoochun'u Miss You'dan sonra romantik komedi tarzında bir dizi çekmedi ve bende diğer dizilerini izlemedim.
Geçen aylarda Sensory Couple dizisinin haberini şurada vermiş, izleyeceğimi söylemiştim.



Dizinin konusu ve oyuncularından şurada bahsetmiştim.

Dizi hakkında düşüncelerim;
*Bu maddeyi içimdeki ergeni susturarak nasıl yazsam diye kara kara düşünüyorum. Uzun bir aradan sonra Yoochun'u izlemek çok keyifliydi. İzlerken defalarca yanaklarını mıncırmak istedim, o kadar şirindi. Ya da her zamanki gibi çok şirindi.
*Dizi için tam manası ile romantik komedidir demek yanlış olur. Bir seri katilin yakalanma sürecinde yaşanan olayların yanında romantik ve komik olaylar var.
*Sıkıcı değil akıcı bir senaryo. Yalnız Yoochun sevmiyorsanız illa izlenmesi gereken bir dizi değil.
*Yoochun seviyorsanız mutlaka izlenmesi gereken bir dizi.
*Dizideki mantık hataları zaman zaman çok can sıkıyor. Saçmalık bu demekten kendinizi alamıyorsunuz.
*Yoochun çok tatlı. Ay onu zaten söylemiştim.
*Dizinin sonu klasik Kore Dizisi kötü sonlarına nazaran gayet güzeldi.


Yasal Uyarı: Buradan sonrası yüksek dozda spolier içerir.


Önce kızımızdan inciler diyerek başlayayım.



Bu replik çok güzel psikolojik bir çıkarım.



Size şurada Kore Dizi'lerindeki evlenme teklifleri ile alakalı bir yazı yazmıştım. İşte orada yazdığım gibi düşünen bir kızımız daha:



Şimdi Yoochun'un repliklerini yazmaya başlayacağım ama öncelikle bir tespitte bulunacağım. Bu tespit biraz da soru içeriyor. Rooftop Prince dizisi denilince aklıma gelen iki görüntü var. Yoochun'un elindeki dondurma ve yoğurtlar. Aynı aşağıdaki fotoğraflarda olduğu gibi.

Rooftoop Prince

Rooftop Prince


Sanırım fanların çok sevdiği bir görüntü ki, bu dizide de bir çok kez karşımıza çıktı.


Sensory Couple

Sensory Couple

Ya da Yoochun bir markanın yüzü ve bunlarda reklamın bir parçası. İşte tespitin soru kısmı bu. Belki siz biliyorsunuzdur.



Çocuğun ömrü kadınlara beni kabul et diye yalvarmakla geçti.






Yaramazlık da sınır tanımıyor.



Kızımız bu buluşmaya pijama ve çapakları ile gitmeseydi güzel sahneydi.



Evlenme teklifi seronomisi güzeldi, sonunu da güzel bağladılar.



Kore dizileri klişelerinden;
Otobüs,



Sarılma,



sırtında taşıma yaşandı.



Konuk oyuncu olarak Cn-blue-Lee Jung Shin vardı.



Toka klişemiz de ihmal edilmedi.



Yazımı çok sevdiğim bir replikle bitireceğim.
Bu repliği bir şey alınca nereden aldın deyip hemen aynısından almak isteyen ilginç insanlara armağan edelim.




Not: Hediye çekilişim hakkında bilgi almak için şuraya bakabilirsiniz.

Blog'umda yazdığım tüm dizi ve filmleri alfabetik olarak sıraladım.
Buradan hepsine ulaşabilirsiniz

Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. Su aralar keyifle izledigim dizi yoochun ve mimikler harika... final kaldi bende bu yorum yayinlanana kadar oda biter .. Her bolumde genel replik vardi bende "obur yoochun" yaa kendi yedigi yetmez mis gibi o kadar istahli yoyor ki mutfaga gitmemek icin cok direndim.. En guzel yemek sahnesi ise kizin tabaktaki ete wasabi sanirim sokusturup, uyanik dedektifinde tabaklari degistirmesiydi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah o sahneyi hatırladım :) dizi boyunca zaten tabak tabak götürdü yemekleri :)
      mimikler için söyleyecek söz bulamıyorum hele o tiyatro sahneleri :DD

      Sil
  2. Ya sen ne dadlu adamsın. Sende ne dadlu bloggersin. Bu inceleme de ne dadlu bi inceleme olmuş. :D Açıkçası izlemek için yorumunu bekliyodum :)) Ve onlar etmiş murada, şimdi sıra senin önderliğinde izlemeye başlamakta. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim :*
      bu datlu adamı seviyorsan diziyi de seveceksin. yoochun'un tiyatro sahnelerinde aklına ben geleyim :D

      Sil
  3. Diziyi izleme kararı aldığım için yazının büyük bölümünü okuyamadım ama yazı için teşekkür etmek istedim. Zira Yoochun'a bayılırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende spo sevmem iyi ki okumadın.
      Umarım seversin sende

      Sil
  4. İzlesem mi acaba şimdi bilemedim.Kaç seferdir gözüme çarpıyor ama bu ağlamaklı yüzlü kızdan dolayı izlemeyi düşünmüyordum.Çünkü başladığım hiç bir dizisini tamamlayamadım. :DRomantik komedi olduğu için birde Yoochun için deneyeyim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm kız hakikaten çok bön. bende hiç sevmedim hatta yoldan birini çevirip oynatsak bu kızdan daha iyi oyuncu ve daha güzel olur dedim.

      Sil
  5. Dizi gercekten guzeldi hele son bolumde ikisini birbirine vurarak sevmek istedim boyle döve ďöve. :-D ya bide su katilin adini bilmiyorum ama oyuncu olarak cok seviyorum dizide adama hic kizamadim farkli bi havasi vardi ♡ :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :) no min'İ bende beğeniyorum ama bu dizide yok svmedim. böyle soğuk soğuk halleri beni deli etti :)
      sonuna gelirsem hakikaten kore dizileri sonlarını düşündüğümüzde çok iyi bir sona sahipti.

      Sil
  6. Tatlım baya etkileyici duruyor,sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. Yaa ben bu diziyi sevdim ama Yoochunun etkisi büyük. Başrol kızın ve Nam Goong Minin de etkisi var tabi. Sürüyle mantık hatası vardı hele son bölümlerde kum döküp koku bulmaya çalışmaları o kısımlar beni öldürdü son dakikaya kadar beklediler falan ama bütün saçmalıklara rağmen eğlenceli bir diziydi final döneminde izlemem de etkiledi sanırım sınav arası ne izlesem beğeniyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha derslerden kaytarmak için diyorsun yani :)
      Kesinlikle delirtici mantık hataları diziyi çok amatör göstermişti. yoksa gayet güzel bir dizi olabilirdi. zaten bu adam niye katil olmuş oradan hiç bahsetmediler bile...saçmalık

      Sil
  8. ilk caps hangi bölümden

    YanıtlaSil
  9. Dizide geçen münzevi kitabı kime ait biliyor musunuz acaba ?

    YanıtlaSil